Hop til indhold
Lyt

Atea sender normalt computere ud tidligst 30 dage før startdatoen for støtte. Da mange uddannelsessteder holder lukket i juli på grund af sommerferie, vil computere, som normalt skulle sendes ud i juli, først blive sendt ud i uge 31.

Uddannelsesstedet modtager først fakturaen fra Atea, når computeren er afsendt.

Hvis der er behov for levering af en computer i juli måned

Hvis en elev eller studerende har fået bevilget en computer og har brug for den i juli måned, kan du kontakte Ateas Servicedesk på telefon 7021 1286. Atea vil herefter sørge for, at computeren bliver sendt til uddannelsesstedet hurtigst muligt.

Det er vigtigt, at der er en medarbejder til stede på uddannelsesstedet, som kan modtage pakken. Hvis pakken ikke kan leveres på adressen, bliver den sendt retur til Atea. 

Reparation af computer i sommerferien

Atea reparerer computere i sommerferien. Inden du sender en computer til reparation, skal du kontakte Ateas Servicedesk på telefon 7021 1286.

Der skal være en medarbejder til stede på uddannelsesstedet, som kan modtage computeren, når den bliver sendt retur efter reparation.