Hop til indhold
Lyt

Hvis du tidligere har oplevet udfordringer med at foretage genbestillinger, vil vi opfordre dig til at forsøge igen. Kan du ikke foretage genbestillingen, skal du oprette en ny ansøgning.

Læs eller se, hvordan du opretter en genbestilling (spsu.dk)

Læs mere om genbestilling på Styrelsen for It og Lærings vidensbase (viden.stil.dk)

Støtte, som var sat op til automatisk genbevilling i SPS2005, er konverteret til SPSA, så støtten også kan genbestilles i SPSA. Støtten kan genbestilles én gang per semester til og med udgangen af den fastsatte støtteperiode.

Hvis du oplever udfordringer med at foretage en genbestilling, kan der være forskellige årsager til dette:

  1. Støtten er ikke sat op til genbestilling. Dette vil være markeret med et rødt kryds under overskriften ´kan genbestilles´ på det pågældende produkt. 
  2. Du har allerede genbestilt støtten én gang i indeværende semester. I dette tilfælde vil der være et grønt flueben under overskriften ´kan genbestilles´ på det pågældende produkt. Dette selv om du ikke kan genbestille produktet igen. 
  3. Støtten kan ikke genbestilles til den periode, du forsøger at genbestille den til, fx næste semester. Hvis et produkt har kunne genbestilles i indeværende semester, vil der være et grønt flueben under overskriften ´kan genbestilles´. Dette selv om du ikke kan genbestille produktet til næste semester. Det er altså muligt, at der fremgår et grønt flueben under ´kan genbestilles´, selv om du ikke kan genbestille produktet.

Ved udfordringer med genbestilling i SPSA, beder vi dig oprette en ny ansøgning. Vi behandler ansøgningerne ud fra den oplyste dato om støttestart.