Hop til indhold
Lyt

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet planlægger at offentliggøre udbud om levering af personlig hjælp inden udgangen af 2021.

Leverandøren skal kunne levere personlige hjælpere til at varetage følgende ydelser:

  • Sekretærbistand – ydelsen omfatter bl.a. noteskrivning og praktisk hjælp til at skrive større opgaver.
  • Praktisk hjælp – ydelsen omfatter bl.a. at assistere støttemodtageren i at komme omkring på uddannelsesstedet, få bøgerne op ad tasken, vende siderne i bøger mv.
  • Støtteperson – støttepersonens opgaver kan bl.a. bestå i hjælp til kendskab til grundlæggende studieregler og andre praktiske ting på uddannelsen, tilmelding til prøver og eksamen, orientere om uddannelsesstedets tilbud mv.
  • Studiementor – studiementorens opgaver kan bl.a. bestå af hjælp til at etablere kontakt til undervisere, vejledere og medstuderende, til at forstå og håndtere forventninger til den studerende på uddannelsen, eksamenstilmelding mv.

Rammeaftalen er opdelt i 6 delaftaler.

Formålet med denne markedsdialog er todelt. Dels at undersøge antallet af potentielle tilbudsgivere, herunder, hvem der kunne være interesseret i at afgive tilbud. Dels at få besvaret spørgsmål vedrørende indhold og opdeling af rammeaftalens ydelser i flere delaftaler.

STUK har i den forbindelse udarbejdet et dokument, som giver potentielle tilbudsgivere mulighed for at forholde sig til den rammeaftale, som vil blive udbudt. I dokumentet kan man angive hvilke delaftaler, den enkelte virksomhed ville være interesseret i at afgive tilbud på, og begrunde dette valg. Ligeledes fremgår der spørgsmål vedrørende anvendelse af underleverandører, priser samt rekruttering.

Du kan finde et link til markedsdialogen på uvm.dk

STUK beder interesserede markedsaktører om at udfylde og sende besvarelsen af markedsdialogen til spsjura@stukuvm.dk senest mandag den 11. oktober 2021 kl. 23:59. I bedes navngive mailen: ’Markedsdialog – Att. Michelle Pedersen’.

Når markedsdialogen er afsluttet, offentliggør STUK et notat, hvor de samlede resultater fra markedsdialogen fremgår. Notatet vil være i anonymiseret form, så det ikke vil være muligt at henføre bestemte svar til bestemte deltagere. Angivne priser vil ikke blive offentliggjort. Notatet vil blive offentliggjort på uvm.dk og spsu.dk.

I tilfælde af spørgsmål til markedsdialogen kan jurist Michelle Pedersen kontaktes via spsjura@stukuvm.dk.