Hop til indhold
Lyt

Hvis uddannelsesstedet er lukket på grund af sommerferie, skal du først bestille it-hjælpemidler hos Atea, når uddannelsesstedet kan modtage pakker igen.

Atea sender it-hjælpemidler indenfor 5 arbejdsdage efter, at de har modtaget ordren.

Hvis der er behov for levering i juli måned

Hvis en elev eller studerende har brug for en it-startpakke i juli måned, bedes du kontakte Ateas Servicedesk på telefon 7021 1286. Atea vil sørge for, at it-startpakken bliver sendt til uddannelsesstedet hurtigst muligt.

I disse tilfælde er det vigtigt, at der er en medarbejder tilstede på uddannelsesstedet, som kan modtage pakker.

Hvis pakken ikke kan leveres på adressen, bliver den sendt retur til Atea og ordren bliver annulleret.

Levering af programpakker

Download-link til programpakker bliver sendt ud som sædvanligt.

Reparationer

Du kan godt sende en computer til reparation hos Atea i sommerferien.

Der skal være en medarbejder tilstede på uddannelsesstedet, som kan modtage computeren, når den bliver sendt retur efter reparation.