Efter en række startvanskeligheder med at levere it-hjælpemidler, der har betydet, at hjælpemidlerne er blevet forsinkede, er status fra Atea:
- Atea ekspederer og afsender en del af it-startpakkerne i dag
- Cirka 600 it-startpakker bliver sendt i løbet af næste uge (uge 34)
- Derefter vil startvanskelighederne være overvundet, og der forventes normal behandlingstid fra den 26. august 2019
- Programpakker, som skal installeres på støttemodtagerens egen computer, bliver leveret til download fra mandag den 19. august 2019. Scannere og andet hardware bliver leveret med posten.
Atea anvender PostNord
Atea anvender PostNord og har en aftale med PostNord om dag til dag levering til uddannelsesstedet.
Dog er nogle pakker ved en fejl fremsendt til støttemodtagerens hjemadresse. I så fald bliver støttemodtageren nødt til selv at hente pakken med hjælpemidlet på det lokale udleveringssted, hvis der ikke var nogen hjemme, der kunne tage imod pakken, da den ankom.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Atea:
Telefon: 7021 1286
Mail: servicedesk@atea.dk