Hop til indhold
Lyt

En række institutioner har oplevet at få en fejlmeddelelse om manglende valid pris ved genbestilling eller bestilling. Dette skyldes som regel en fejl i bevillingen, som er opstået i vores gamle sagsbehandlingssystem, SPS2005. Disse fejl er nu rettet, og du skal derfor forsøge at gennemføre genbestillingen eller bestillingen igen.

Som konsekvens af tilretningen kan du opleve, at enkelte produkter er blevet udskiftet med et andet. Dette skyldes, at der tidligere var bevilget et forkert produkt. Hvis du fortsat får en fejlmeddelelse om manglende valid pris, skal du oprette en supportsag hos STIL.

Her kan du oprette en skriftlig supportsag vedr. SPSA (jira.stil.dk)

Det er vigtigt, at din henvendelse indeholder SPS-ID, ansøgnings-ID og et screen dump fra SPSA.

Forkerte bevillingsperioder er rettet

Grundet en uhensigtsmæssighed i SPSA har det set ud til, at nogle bevillingsperioder fejlagtigt har været gældende i både 2023 og 2024. STIL har rettet disse bevillinger, så der nu er en bevilling for både 2023 og 2024. STIL har sørget for, at leverandøren af støtten også har modtaget en bestilling, der dækker første halvår af 2024.