Hop til indhold
Lyt

Vi opfordrer til, at du senest torsdag den 21. januar 2021, søger om refusion for bevillinger, der vedrører 2020.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en faktura efter den 21. januar?

Hvis du modtager en faktura efter den 21. januar, som vedrører en bevilling fra 2020, kan du stadig søge om refusion.

Før du kan søge om refusion, skal vi ændre perioden på den bevilling, der vedrører 2020.

For at kunne ændre bevillingen, har vi brug for disse oplysninger:

  • Navn og cpr-nummer på eleven eller den studerende
  • Ansøgningsnummer og løbenummer (linjenummer) på bevillingen

Du skal sende oplysningerne pr. mail til sps@stukuvm.dk.

Læs mere om refusionsproceduren på spsu.dk

Læs trin-for-trin vejledning til, hvordan du opretter og frigiver en refusionsanmodning (pdf)

Se videovejledning til, hvordan du opretter og frigiver en refusionsanmodning (video)