Hop til indhold
Lyt

Hjælpemidlerne kan bestilles direkte fra ansøgningsbilledet, så snart ansøgningen er sendt.

  1. I ansøgningsbilledet trykker du på ´Ordre´-knappen midt på skærmen.

  2. Udfyld felterne vedrørende leveringsadresse i ordrebilledet. Fakturaadressen overføres automatisk.

  3. Tast navnet på kontaktpersonen i feltet ´Kontakt´.

  4. Tast kontaktpersonens e-mail i feltet ´E-mail´.

  5. Tast kontaktpersonens telefonnummer i feltet ´Telefonnr.´.

  6. Tast uddannelsesstedets EAN-nummer i feltet ´EAN-nummer´. Hvis uddannelsesstedet ikke har et EAN-nummer taster du XX. Det EAN-nummer, der kommer frem automatisk, er det EAN-nummer, som blev brugt ved sidste ordre. Tjek om EAN-nummeret er korrekt.

  7. Tast navnet på den medarbejder, der skal modtage fakturaen, i feltet 'Reference'.

  8. Hvis du vil skrive en kommentar til leverandøren vedrørende ordren, kan du gøre det i feltet ´Kommentar´.

  9. I kolonnen ´Status´ skal du ændre status til ´Bestilt´ ved at trykke på pilen til højre i feltet udfor det produkt du vil bestille. Kontroller, at det produkt du er ved at bestille, er det rigtige.

  10. Tryk på ´Opdater´-knappen nederst på skærmen.. Hvis du har oprettet ordren rigtigt, kommer der følgende besked nederst til venstre på skærmen: Ordre er rettet. Alle andre former for beskeder nederst på siden betyder, at ordren endnu ikke er sendt til leverandøren. Hvis du får en fejlmeddelelse, skal du rette fejlen og trykke på ´Opdater´-knappen igen.

    Hvis du opdager, at der er blevet bestilt et forkert produkt, skal du kontakte leverandøren hurtigst muligt.

Hjælp-knap

Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du trykke på ´Hjælp´-knappen nederst i hvert enkelt skærmbillede.
 
Sidst opdateret: 18. juni 2020